OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA NAJEM STOŁÓWKI SZKOLNEJ ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUG OBEJMUJACYCH PRZYGOTOWYWANIE POSIŁKÓW NA MIEJSCU I WYDAWANIU ICH UCZNIOM w Szkole Podstawowej nr 398
Nr postepowania: 1/2020
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 52 im. Macieja Aleksego Dawidowskiego „Alka” w Warszawie ogłasza konkurs ofert na ajenta stołówki szkolnej dla nowo powstałej placówki –
Szkoły Podstawowej nr 398 przy ul. Rembrandta 8, 03-531w Warszawie.
I. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wynajem pomieszczeń znajdujących się w budynku Szkoły Podstawowej nr 398 przy ul. Rembrandta 8 w Warszawie tj. kuchni wraz z zapleczem i wyposażeniem o pow. łącznej 261m2 z przeznaczeniem na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na żywieniu zbiorowym uczniów.
Wyposażenie kuchni stanowi załącznik nr 3 do Regulaminu Komisji Przetargowej i zostanie przekazane protokołem zdawczo - odbiorczym.
II. Warunki zamówienia:
III. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
Okres trwania umowy najmu - od 01.09.2020r. do 25.06.2021 roku (z możliwością przedłużenia).
IV. Opis sposobu przygotowania ofert:
1. Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do regulaminu komisji przetargowej). Oferta musi być złożona pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
2. Oferta powinna zawierać:
1) Imię i nazwisko oraz adres oferenta będącego osobą fizyczną albo nazwę lub firmę oraz siedzibę, jeżeli oferentem jest osoba prawną lub jednostką organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej.
2) Adres do korespondencji.
3) Numer kontaktowy.
4) Datę sporządzenia oferty.
5) Oferowaną wysokość stawki czynszu za powierzchnię kuchni wraz z zapleczem.
6) Oświadczenie oferenta o zapoznaniu się ze stanem technicznym lokalu, wzorem umowy najmu oraz warunkami przetargu i przyjęciem tych warunków bez zastrzeżeń.
7) Oferowane stawki za cenę posiłków:
* śniadanie, podwieczorek, zupa, drugie danie, sałatki/surówki, kompot,
** pełen obiad (zupa, drugie danie, sałatki/ surówki, kompot)
8) Oświadczenie, że oferent nie figuruje w rejestrze dłużników prowadzonym przez biura informacji gospodarczych, o których mowa w przepisach o udostępnieniu informacji gospodarczych.
9) Zobowiązanie do realizowania działań dodatkowych na rzecz szkoły w ramach wolontariatu nie częściej niż raz w miesiącu (poczęstunki eventy, catering okolicznościowy, warsztaty)
10) Zobowiązanie do prowadzenia tzw. Baru sałatkowego/surówkowego w formie bufetu szwedzkiego (nie mniej niż 3 do wyboru w ilości niezbędnej do wyżywienia wszystkich uczniów).
11) Zobowiązanie do prowadzenia obsługi elektronicznej w zakresie wydawania posiłków i komunikacji z rodzicami, w tym sprawnego odwoływania i zamawiania posiłków.
12) Zobowiązanie doposażenia na własny koszt wynajętych pomieszczeń w urządzenia i wyposażenia niezbędnego do prowadzenia działalności
13) Zobowiązanie do wpłaty kaucji gwarancyjnej w wysokości miesięcznej opłaty czynszu w przypadku wygrania postępowania.
14) Określenie przewidywanego czasu przeprowadzenia robót adaptacyjnych, o ile będą konieczne.
15) Oświadczenie, że nie będą serwowane dania wysoko przetworzone.
16) Oświadczenie o zobowiązaniu się do przechowywania próbek pokarmowych ze wszystkich przygotowanych i dostarczonych posiłków, każdego dnia przez 48 godzin z oznaczeniem daty, godziny, zawartości próbki pokarmowej i podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie tych próbek.
17) Zobowiązanie, że oferent będzie dostarczał do kierownika gospodarczego szkoły do 25- każdego miesiąca, 20 -dniowy jadłospis na następny miesiąc z podaniem składników wagowych (w gramach) w tym jadłospis dla oddziału przedszkolnego.
V. Dokumenty składane wraz z ofertą:
1) w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)
2) w przypadku spółek prawa handlowego - wypis z Krajowego Rejestru Sądowego (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)
3) W przypadku braku możliwości dotrzymania terminów proceduralnych dopuszcza się złożenie oświadczenia, że w przypadku wygrania konkursu wymienione zaświadczenie zostanie złożone przed dniem zawarcia umowy najmu.
4) Pełnomocnictwo udzielone w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez oferenta lub osobę upoważnioną przez oferenta), w przypadku umocowania pełnomocnika do złożenia oferty lub zawarcia umowy.
5) Umowę spółki w przypadku prowadzenia działalności w formie spółki cywilnej.
6) Referencje z placówek szkolnych.
7) Dokumenty potwierdzające co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu stołówki szkolnej.
VI. Kryteria wyboru oferty:
Jako kryterium wybory najkorzystniejszej oferty przyjmuje się:
l.p |
Kryterium oceny ofert |
Waga kryterium % |
1 |
Stawka czynszu |
60% |
2 |
Cena za cały obiad |
40% |
P= Pc+Po
P- łączna liczba punktów przyznana badanej ofercie,
Pc- liczba punktów przyznanych w kryterium „stawka czynszu”
Po- liczba punktów przyznanych w kryterium „cena za cały obiad”
Sposób oceny ofert nie odrzuconych:
- oferty zostaną ocenione w stosunku do najwyższej ceny ofertowej brutto,
- oferty zostaną ocenione w skali punktowej w przedziale 0 – 60 pkt.,
- punkty zostaną obliczone wg. wzoru Pc = (Cx: C max) * 60 pkt
Gdzie
Pc – liczba punktów przyznana w ofercie w ramach kryterium
Cmax – najwyższa cena ofertowa brutto zaproponowana w ofertach nie odrzuconych, wyrażona w złotych polskich,
Cx – oceniana cena ofertowa brutto, wyrażona w złotych polskich
- obliczenia będą prowadzone w systemie dziesiętnym, z dokładnością do setnych części punktu tj. do dwóch miejsc po przecinku,
Sposób oceny ofert nie odrzuconych:
- oferty zostaną ocenione w stosunku do najniższej ceny ofertowej brutto,
- oferty zostaną ocenione w skali punktowej w przedziale 0 – 40 pkt.,
- punkty zostaną obliczone wg. wzoru Po = (C min : Cx) * 40 pkt
Gdzie
Po – liczba punktów przyznana w ofercie w ramach kryterium
Cmin – najniższa cena ofertowa brutto zaproponowana w ofertach nie odrzuconych, wyrażona w złotych polskich,
Cx – oceniana cena ofertowa brutto, wyrażona w złotych polskich
- obliczenia będą prowadzone w systemie dziesiętnym, z dokładnością do setnych części punktu tj. do dwóch miejsc po przecinku,
VII. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
VIII. Zasady przetargu
IX. Zamieszczenie ogłoszenia
Załączniki:
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych – zamówienie publiczne poniżej 30 000 Euro – przetarg nieograniczony
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej jako RODO) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, z późn. zm. ), wszystkie osoby składające dokumenty w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie o PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA NAJEM STOŁÓWKI SZKOLNEJ ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUG OBEJMUJACYCH PRZYGOTOWYWANIE POSIŁKÓW NA MIEJSCU I WYDAWANIE ICH UCZNIOM w Szkole Podstawowej nr 398, uprzejmie informujemy, że:
Administratorem czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w ramach PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA NAJEM STOŁÓWKI SZKOLNEJ ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUG OBEJMUJACYCH PRZYGOTOWYWANIE POSIŁKÓW NA MIEJSCU I WYDAWANIU ICH UCZNIOM w Szkole Podstawowej nr 398 jest Szkoła Podstawowa nr 52 im. Macieja Aleksego Dawidowskiego „Alka” z siedzibą w Warszawie.
Z administratorem może się Pani/Pan skontaktować się poprzez adres e-mail: sp52@edu.um.warszawa.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: Szkoła Podstawowa nr 52 im. Macieja Aleksego Dawidowskiego „Alka”, 03-592 Warszawa ul. Samarytanka 11a.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem e-mail: iod_js@dbfotargowek.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w pkt 1.
3. Cele i podstawy prawne przetwarzania
Administrator przetwarzać będzie Pani/Pana dane osobowe w celach związanych z: prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego nr 1/2020 , zawarciem umowy oraz dochodzeniem ewentualnych roszczeń związanych z przetargiem.
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, w tym przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – kodeks cywilny, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych oraz zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dani 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych.
4. Okres przetwarzania danych
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celów dla których zostały pozyskane wskazanych w pkt 3 a następnie przez okresy przewidziane w wewnętrznych uregulowaniach administratora oraz przez okres wymagany przepisami prawa w tym Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
5. Odbiorcy danych
Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom jeżeli obowiązek taki będzie wynikać z przepisów prawa.
Do Pani/Pana danych mogą też mieć dostęp podmioty przetwarzające dane w imieniu administratora np. podmioty świadczące pomoc prawną, usługi informatyczne, usługi niszczenia dokumentów, jak również inni administratorzy danych osobowych przetwarzający dane we własnym imieniu np. podmioty prowadzące działalność pocztową.
6. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych osobowych*,
b) prawo do sprostowania/poprawiania swoich danych osobowych**,
c) prawo do usunięcia swoich danych osobowych w sytuacji kiedy dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane***,
d) ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadkach określonych w art. 18 RODO,
e) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych na adres Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Jeśli chce Pni/Pan skorzystać z któregokolwiek z tych uprawnień prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych wskazany w pkt 2 lub pisemnie na dres korespondencyjny wskazany w pkt. 1.
7. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu przetargowym.
8. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
W oparciu o Pani/Pana dane osobowe administrator nie będzie podejmować wobec Pani/Pana zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
9. Przekazywanie danych osobowych do państwa trzeciego
Administrator nie przewiduje przekazywania Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego (tj. państwa, które nie należy do Europejskiego Obszaru Gospodarczego obejmującego Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię) ani do organizacji międzynarodowych.
* Wyjaśnienie: w przypadku gdy wykonanie obowiązków wynikających z uprawnienia do dostępu do danych osobowych wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
**Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
***Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Link do załączników:
https://drive.google.com/drive/folders/1muJhhs7_xDwwAY1aEEntvdyJn81u8onz?usp=sharing
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Szkoła Podstawowa nr 52 im. Macieja Aleksego Dawidowskiego